-
ECI-100 Uniwersalny interfejs kontroli silnika [E70227]
ECI-100 Universal Engine & Control Interface - uniwersalny interfejs kontroli silnika [E70227]
Opinie | |
Cena przesyłki | 13 |
Dostępność | Mało 2 szt. |
Raymarine | |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zamówienie telefoniczne: 48583207024
Zostaw telefon |
ECI-100 Universal Engine & Control Interface - uniwersalny interfejs kontroli silnika [E70227]
Służy jako most pomiędzy instrumentacją silnika i systemem sterowania drive-by-wire, a systemami autopilotów i nawigacji Raymarine.
Dowiedz się więcej o kompatybilności silnika ECI-100, kliknij niniejszy link.
Proste, izolowane rozwiązanie magistrali CAN, ECI-100 oferuje niezawodną integrację z wyświetlaczami wielofunkcyjnymi Raymarine najnowszej generacji, a także zapewnia płynny interfejs sterowania autopilotem do systemu autopilota Raymarine Evolution EV-2 Drive-by-Wire.
Prosty, pojedynczy punkt połączenia dla danych silnika
- Niedrogie i nieskomplikowane rozwiązanie eliminuje potrzebę stosowania wielu bramek do silników i autopilotów
- Przeglądaj dane silnika wraz z wiodącymi w branży technologiami radarowymi, sonarowymi i nawigacyjnymi Raymarine za pomocą jednego ekranu dotykowego.
- Łatwy dostęp do konfigurowalnych wyświetlaczy, by pokazać dane dotyczące wydajności silnika, zużycia paliwa, alarmy i wiele innych.
- Wyświetlaj informacje o silnikach na smartfonie lub tablecie za pomocą aplikacji mobilnych Raymarine.
- Prosta instalacja ECI-100 sprawia, że integracja silnika i nawigacji staje się rzeczywistością dla praktycznie każdego jachtu.
Ciesz się kontrolą autopilota z dowolnego wyświetlacza sieciowego
ECI-100 wprowadza 9-osiowy czujnik Raymarine Evolution i adaptacyjne sterowanie autopilotem do napędu „drive-by-wire" bez konieczności stosowania własnościowych (pochodzących od producenta silnika) bram autopilota.
Ciesz się pełną kontrolą autopilota za pomocą jednego ekranu dotykowego.
Od aSerii do gS Serii ...
Wyświetlacze informacji o silniku i sterowanie autopilotem przez ECI-100 są dostępne na wskaźnikach wielofunkcyjnych Raymarine aSerii, cSerii i eSerii trzeciej generacji oraz na flagowych wskaźnikach gS Serii. Wymagane jest oprogramowanie LightHouse w wersji 8 lub nowszej.
ECI-100 Parametry danych silnika
✓ | Prędkość silnika |
✓ | Temperatura oleju przekładni |
✓ | Poziom zbiornika paliwa |
✓ | Temperatura silnika |
✓ | Zużycie paliwa podczas drogi (obliczane przez ECI-100) |
✓ | Ciśnienie oleju silnika |
✓ | Potencjał alternatora |
✓ | Ciśnienie chłodziwa silnika |
✓ | Całkowita ilość godzin pracy silnika |
✓ | Oszacowanie paliwa silnika |
✓ | Obciążenie procentowe silnika |
✓ | Zwiększenie ciśnienia |
✓ | Przekładnia |
✓ | Potencjał akumulatora |
✓ | VIN (niepokazywany na wskaźniku) |
✓ | Ciśnienie oleju przekładni |
✓ | Numer oprogramowania (niepokazywany na wskaźniku) |
Specyfikacja techniczna:
Ogólna | |
---|---|
Wymiary (dł. x wys. x głęb.) | 109.2 x 21.35 x 30.2 mm Zob. diagram powyżej |
Nominalna moc zasilania | 12 V DC |
Zakres napięcia pracy | 10.8V do 31.2V DC |
Pobór prądu | 3.6W (maximum) |
Natężenie prądu | 10mA |
Bezpiecznik/rozłączniki | 5A |
Numer równoważności obciążenia (LEN) | 1 |
Temperatura pracy | -20º do +55ºC |
Temperatura przechowywania | -30º do +70ºC |
Wilgotność względna | 95% |
Wodoodporność | IPX6 |