-
Autopilot Evolution DBW z p70Rs (dla systemów sterowania Drive by wire) + ECI-100, kabel EVC Link, kabel Y-Loom [T70214]
Autopilot Evolution DBW z p70Rs (dla systemów sterowania Drive by wire) + interfejs ECI-100, kabel Volvo Engine EVC Link, kabel Volvo Engine Y-Loom [T70214]
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 19 |
Dostępność | Mało 1 szt. |
Waga | 3 kg |
Raymarine | |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zamówienie telefoniczne: 48583207024
Zostaw telefon |
Autopilot Evolution DBW z p70Rs (dla systemów sterowania Drive by wire) + interfejs ECI-100, kabel Volvo Engine EVC Link, kabel Volvo Engine Y-Loom [T70214]
Autopilot Evolution DBW z jednostką kontrolną autopilota p70Rs, czujnikiem EV2 i zestawem okablowania EV2 (odpowiedni dla systemów sterowania drive by wire)
Zestaw zawiera:
- Czujnik EV-2 dla napędu Drive-by-Wire
- Jednostkę kontrolną autopilota p70Rs (dla jachtów motorowych)
- Zestaw okablowania Evolution SeaTalkng - R70160
- Zestaw okablowania Evolution EV-2 - R70192
EV-2 podłączany jest bezpośrednio do sieci Raymarine SeaTalkng, posiada także dedykowany port CAN Bus dla bezpośredniego podłączenia do systemów sterowania steer-by-wire:
- Systemy Teleflex Optimus
- Napędy ZF Pod Drives
- Systemy kontroli Yanmar VC10 i JC10 (Joystick)
- Volvo IPS* i Volvo Aquamatic (*Wymagana jest opcjonalna brama Volvo IPS oraz dodatkowe okablowanie)
Pojedyncze połączenie CAN Bus do EV-2 eliminuje potrzebę uzycia ACU, co w konsekwencji upraszcza instalację.
Jednostka kontrolna autopilota p70Rs
Jednostka kontrolna autopilota p70Rs jest elementem dopełniającym system autopilota Raymarine Evolution. p70Rs obsługiwane jest przyciskami oraz pokrętłem i przeznaczone głównie dla jachtów motorowych. Dobrze widzialna w wszystkich warunkach pogodowych, energooszczędna i optycznie zespolona technologia wyświetlacza zapewnia jasne kolory, ostrzejszy kontrast oraz szerokie kąty patrzenia.
ECI-100 Universal Engine & Control Interface - uniwersalny interfejs kontroli silnika
Służy jako most pomiędzy instrumentacją silnika i systemem sterowania drive-by-wire, a systemami autopilotów i nawigacji Raymarine.
Dowiedz się więcej o kompatybilności silnika ECI-100, kliknij niniejszy link.
Proste, izolowane rozwiązanie magistrali CAN, ECI-100 oferuje niezawodną integrację z wyświetlaczami wielofunkcyjnymi Raymarine najnowszej generacji, a także zapewnia płynny interfejs sterowania autopilotem do systemu autopilota Raymarine Evolution EV-2 Drive-by-Wire.
Prosty, pojedynczy punkt połączenia dla danych silnika
- Niedrogie i nieskomplikowane rozwiązanie eliminuje potrzebę stosowania wielu bramek do silników i autopilotów
- Przeglądaj dane silnika wraz z wiodącymi w branży technologiami radarowymi, sonarowymi i nawigacyjnymi Raymarine za pomocą jednego ekranu dotykowego.
- Łatwy dostęp do konfigurowalnych wyświetlaczy, by pokazać dane dotyczące wydajności silnika, zużycia paliwa, alarmy i wiele innych.
- Wyświetlaj informacje o silnikach na smartfonie lub tablecie za pomocą aplikacji mobilnych Raymarine.
- Prosta instalacja ECI-100 sprawia, że integracja silnika i nawigacji staje się rzeczywistością dla praktycznie każdego jachtu.
Ciesz się kontrolą autopilota z dowolnego wyświetlacza sieciowego
ECI-100 wprowadza 9-osiowy czujnik Raymarine Evolution i adaptacyjne sterowanie autopilotem do napędu „drive-by-wire" bez konieczności stosowania własnościowych (pochodzących od producenta silnika) bram autopilota.
Ciesz się pełną kontrolą autopilota za pomocą jednego ekranu dotykowego.
Od aSerii do gS Serii ...
Wyświetlacze informacji o silniku i sterowanie autopilotem przez ECI-100 są dostępne na wskaźnikach wielofunkcyjnych Raymarine aSerii, cSerii i eSerii trzeciej generacji oraz na flagowych wskaźnikach gS Serii. Wymagane jest oprogramowanie LightHouse w wersji 8 lub nowszej.
ECI-100 Parametry danych silnika
✓ | Prędkość silnika |
✓ | Temperatura oleju przekładni |
✓ | Poziom zbiornika paliwa |
✓ | Temperatura silnika |
✓ | Zużycie paliwa podczas drogi (obliczane przez ECI-100) |
✓ | Ciśnienie oleju silnika |
✓ | Potencjał alternatora |
✓ | Ciśnienie chłodziwa silnika |
✓ | Całkowita ilość godzin pracy silnika |
✓ | Oszacowanie paliwa silnika |
✓ | Obciążenie procentowe silnika |
✓ | Zwiększenie ciśnienia |
✓ | Przekładnia |
✓ | Potencjał akumulatora |
✓ | VIN (niepokazywany na wskaźniku) |
✓ | Ciśnienie oleju przekładni |
✓ | Numer oprogramowania (niepokazywany na wskaźniku) |
Specyfikacja techniczna:
ECI-100 - specyfikacja ogólna |
|
---|---|
Wymiary (dł. x wys. x głęb.) | 109.2 x 21.35 x 30.2 mm Zob. diagram powyżej |
Nominalna moc zasilania | 12 V DC |
Zakres napięcia pracy | 10.8V do 31.2V DC |
Pobór prądu | 3.6W (maximum) |
Natężenie prądu | 10mA |
Bezpiecznik/rozłączniki | 5A |
Numer równoważności obciążenia (LEN) | 1 |
Temperatura pracy | -20º do +55ºC |
Temperatura przechowywania | -30º do +70ºC |
Wilgotność względna | 95% |
Wodoodporność | IPX6 |
R70160 Zestaw okablowania Evolution SeaTalkng
- (1) SeaTalkng kabel zasilania (0.4m)
- (1) SeaTalkng kabel Spur (0.4m)
- (1) SeaTalkng kabel Backbone (5m)
- (2) SeaTalkng wtyk T-piece
- (1) SeaTalkng piątnik
- (2) SeaTalkng terminator
R70192 Zestaw okablowania Evolution EV-2 SeaTalkng
- (1) SeaTalkng kabel zasilania (0.4m)
- (2) SeaTalkng Terminator
- (2) kabel adaptera DeviceNet/Seatalkng (żeński)
Kabel Volvo Engine EVC Link [E70240]
Kabel 1m. Podłącza Y-Loom do jednostki ECI-100.
Kabel Volvo Engine Y-Loom [E70241]
Do podłączenia ECI-100 do starszych systemów Volvo Penta z multi-link hubem