-
A80602 Jednostka kontrolna autopilota Evolution dla napędów rumplowych (Auto-Power / Steer-Auto), na jachty motorowe
A80602 Jednostka kontrolna autopilota Evolution dla napędów rumplowych (Auto-Power / Steer-Auto), na jachty motorowe
Opinie | |
Czas realizacji zamówienia do | 30 dni |
Cena przesyłki | 13 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Raymarine | |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zamówienie telefoniczne: 48583207024
Zostaw telefon |
A80602 Jednostka kontrolna autopilota Evolution dla napędów rumplowych (Auto-Power / Steer-Auto), na jachty motorowe
Kompaktowe pomocnicze jednostki kontrolne sterowania zapewniające precyzyjne wspomaganie sterowania dla autopilotów Evolution na jachtach motorowych.
Zdalne sterowanie i kontrola autopilota
Kontroler autopilota Raymarine Follow-On Tiller umożliwia wspomaganie sterowania na zdalnych i dodatkowych stanowiskach sterowania w dowolnym miejscu na pokładzie. Follow-On Tiller to prosta dodatkowa jednostka kontrolna dla systemów autopilota Evolution firmy Raymarine i jest ona przeznaczona dla jachtów motorowych lub komercyjnych jednostek pływających. Wraz z pojedynczym naciśnięciem przycisku, rumpel aktywuje tryb wspomagania sterowania autopilota Evolution, pozwalając kapitanom na wysyłanie poleceń precyzyjny kąt skrętu do steru do 35°.
Główne cechy i zalety
- Intuicyjny projekt pozawala kapitanom dokonywać precyzyjnych korekt sterowania przy pomocy prostego przekręcenia dźwigni lub pokrętła.
- Przenosi kontrolę precyzyjnego wspomagania sterowania do lokalizacji zdalnych i pomocniczych stacji manwewrowania
- Elegancka, pozbawiona tarczy, niskoprofilowa konstrukcja umożliwia dopasowanie do niemal każdego miejsca, w tym do foteli sternika
- Możliwość wyboru trybu proporcjonalnego lub bang-bang do zastosowań związanych ze sterrowaniem lub manewrowaniem
- Prosta sieć SeaTalkng ze wsparciem dla do 4 zdalnych stacji rumplowych
- Kompatybilna z systemami autopilota Evolution™ dla jachtow motorowych
Model Auto-Power Steer-Auto (A80602) przeznaczony jest dla dokonywania korekt kursu pod kontrolą autopilota. Dotknięcie przycisku aktywacji spowoduje zmianę stanu autopilota z trybu automatycznego (włączony) na tryb wspomagania sterowania, dając kapitanowi ręczną kontrolę nad ruchem steru. Ponowne dotknięcie przycisku aktywacji powoduje powrót autopilota do trybu automatycznego.
Dwa tryby pracy
Jednostka kontrolna obsługuje tryby Podążania i Bez Podążania, co zapewnia maksymalną elastyczność. Kontroler jest fabrycznie wyposażony w sprężynę powrotną, która po zwolnieniu automatycznie przywraca kontroler do pozycji środkowej 0°. W razie potrzeby sprężynę powrotną można zdemontować.
W trybie Podążania ster podąża precyzyjnie za rumplem. Kiedy rumpel zostanie zwolniony lub ustawiony w pozycji 0°, ster zostanie ustawiony na śródokręciu. W trybie Bez Podążania ster pozostaje pod kątem ustawionym po zwolnieniu kontrolera lub ustawieniu na 0°, co wymaga od operatora ręcznej korekty w kierunku śródokręcia.
Specyfikacja techniczna
Połączenia danych | |
---|---|
Obsługiwane protokoły połączeń | SeaTalkNG, NMEA 2000 (poprzez adapter DeviceNet) |
Specyfikacja środowiskowa | |
Wilgotność względna | Max. 93% |
Oszacowanie wodoodporności | IPx6, IPx7 |
Temperatura przechowywania | 30 °C do +70 °C (-22 °F do 158 °F) |
Temperatura pracy | -25° C do +55° C (-13° F do 131° F) |
Specyfikacja fizyczna | |
Wymiary | Długość: 133 mm, szerokość: 55 mm, głębokość: 32.5 mm |
Wymiary | Wysokość: 55 mm, szerokość: 133 mm, głębokość: 65,2 mm |
Złącza | 1x SeaTalkNG, lub NMEA 2000 (poprzez adapter) |
Zasilanie | |
Zakres napięć pracy |
9 V DC to 16 V DC (ochrona do 32 V DC) |
Pobór prądu |
30 mA max. |
Nominalne napięcie zasilania |
12 V DC (zasilane przez by SeaTalkNG) |
LEN (NMEA 2000 Numer Równoważny Łaunku) |
1 |
Co jest w pudełku
1. |
Follow on Tiller (Standby) |
1. |
Follow on Tiller (Auto) |
2. |
Klawiatura |
2. |
Klawiatura |
3. |
Uszczelka montażowa |
3. |
Uszczelka montażowa |
4. |
1 m kabel spur kątowy SeaTalkNG do prostego SeaTalknNG (biały) |
5. |
M3 x 5mm przycisk Head Socket Screw i podkładka M3 (używana do sterowania nieresorowanego) |
6. |
Śruby montażowe x4 |
7. |
Dźwignia pokrętła |
8. |
Dokumentacja |