-
A80532 Jednostka kontrolna autopilota Evolution dla napędów rumplowych (Standby-Power / Steer-Standby), dla jachtów motorowych
A80532 Jednostka kontrolna autopilota Evolution dla napędów rumplowych (Standby-Power / Steer-Standby), dla jachtów motorowych
Opinie | |
Czas realizacji zamówienia do | 30 dni |
Cena przesyłki | 13 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Raymarine | |
Kod kreskowy | |
EAN |
Zamówienie telefoniczne: 48583207024
Zostaw telefon |
A80532 Jednostka kontrolna autopilota Evolution dla napędów rumplowych (Standby-Power / Steer-Standby), dla jachtów motorowych
Kompaktowe pomocnicze jednostki kontrolne sterowania zapewniające precyzyjne wspomaganie sterowania dla autopilotów Evolution na jachtach motorowych.
Zdalne sterowanie i kontrola autopilota
Kontroler autopilota Raymarine Follow-On Tiller umożliwia wspomaganie sterowania na zdalnych i dodatkowych stanowiskach sterowania w dowolnym miejscu na pokładzie. Follow-On Tiller to prosta dodatkowa jednostka kontrolna dla systemów autopilota Evolution firmy Raymarine i jest ona przeznaczona dla jachtów motorowych lub komercyjnych jednostek pływających. Wraz z pojedynczym naciśnięciem przycisku, rumpel aktywuje tryb wspomagania sterowania autopilota Evolution, pozwalając kapitanom na wysyłanie poleceń precyzyjny kąt skrętu do steru do 35°.
Główne cechy i zalety
- Intuicyjny projekt pozawala kapitanom dokonywać precyzyjnych korekt sterowania przy pomocy prostego przekręcenia dźwigni lub pokrętła.
- Przenosi kontrolę precyzyjnego wspomagania sterowania do lokalizacji zdalnych i pomocniczych stacji manwewrowania
- Elegancka, pozbawiona tarczy, niskoprofilowa konstrukcja umożliwia dopasowanie do niemal każdego miejsca, w tym do foteli sternika
- Możliwość wyboru trybu proporcjonalnego lub bang-bang do zastosowań związanych ze sterrowaniem lub manewrowaniem
- Prosta sieć SeaTalkng ze wsparciem dla do 4 zdalnych stacji rumplowych
- Kompatybilna z systemami autopilota Evolution™ dla jachtow motorowych
Model Standby-Power Steer-Standby (A80532) przeznaczony jest dla aplikacji, gdzie chcesz mieć możliwość zdalnego sterowania bez włączania lub wyłączania autopilota. Dotknięcie przycisku aktywacji na kontrolerze rumpla włącza tryb wspomagania sterowania autopilota w trybie gotowości i daje pełną kontrolę nad ruchem steru. Ponowne dotknięcie przycisku aktywacji powoduje powrót autopilota do trybu gotowości.
Dwa tryby pracy
Jednostka kontrolna obsługuje tryby Podążania i Bez Podążania, co zapewnia maksymalną elastyczność. Kontroler jest fabrycznie wyposażony w sprężynę powrotną, która po zwolnieniu automatycznie przywraca kontroler do pozycji środkowej 0°. W razie potrzeby sprężynę powrotną można zdemontować.
W trybie Podążania ster podąża precyzyjnie za rumplem. Kiedy rumpel zostanie zwolniony lub ustawiony w pozycji 0°, ster zostanie ustawiony na śródokręciu. W trybie Bez Podążania ster pozostaje pod kątem ustawionym po zwolnieniu kontrolera lub ustawieniu na 0°, co wymaga od operatora ręcznej korekty w kierunku śródokręcia.
Specyfikacja techniczna
Połączenia danych | |
---|---|
Obsługiwane protokoły połączeń | SeaTalkNG, NMEA 2000 (poprzez adapter DeviceNet) |
Specyfikacja środowiskowa | |
Wilgotność względna | Max. 93% |
Oszacowanie wodoodporności | IPx6, IPx7 |
Temperatura przechowywania | 30 °C do +70 °C (-22 °F do 158 °F) |
Temperatura pracy | -25° C do +55° C (-13° F do 131° F) |
Specyfikacja fizyczna | |
Wymiary | Długość: 133 mm, szerokość: 55 mm, głębokość: 32.5 mm |
Wymiary | Wysokość: 55 mm, szerokość: 133 mm, głębokość: 65,2 mm |
Złącza | 1x SeaTalkNG, lub NMEA 2000 (poprzez adapter) |
Zasilanie | |
Zakres napięć pracy |
9 V DC to 16 V DC (ochrona do 32 V DC) |
Pobór prądu |
30 mA max. |
Nominalne napięcie zasilania |
12 V DC (zasilane przez by SeaTalkNG) |
LEN (NMEA 2000 Numer Równoważny Łaunku) |
1 |
Co jest w pudełku
1. |
Follow on Tiller (Standby) |
1. |
Follow on Tiller (Auto) |
2. |
Klawiatura |
2. |
Klawiatura |
3. |
Uszczelka montażowa |
3. |
Uszczelka montażowa |
4. |
1 m kabel spur kątowy SeaTalkNG do prostego SeaTalknNG (biały) |
5. |
M3 x 5mm przycisk Head Socket Screw i podkładka M3 (używana do sterowania nieresorowanego) |
6. |
Śruby montażowe x4 |
7. |
Dźwignia pokrętła |
8. |
Dokumentacja |